Σελίδες

Menu

2.2.16

Ο λόγος δημιουργίας του μπλόγκ

Κανονικά αυτή η ανάρτηση θα έπρεπε να προηγείται των άλλων αλλά επειδή ήμουν τόσο ενθουσιασμένη ήθελα η πρώτη μου ανάρτηση να είναι  πριν τα Χριστούγεννα οπότε έπρεπε και το θέμα να είναι ανάλογο! Εξάλλου δεν υπάρχει κανόνας σε αυτό έτσι δεν είναι;
Όλα ξεκίνησαν όταν έμεινα έγκυος στον Τζώρτζη! Ένα χαρούμενο γεγονός (ενθουσιασμός ευτυχία ανυπομονησία ) μα και συνάμα αγχώδες (για το τι μέλλει γενέσθαι και όχι μόνο ). Όταν λοιπόν  επιβεβαιώθηκε  η εγκυμοσύνη μου ξεκίνησα  να ψάχνω πληροφορίες  στο διαδίκτυο για να είμαι όσο το δυνατόν ενήμερη γινόταν!  Ήθελα να τα μάθω όλα (πράγμα λιγάκι δύσκολο γιατί οι πληροφορίες είναι άπειρες  ) ή τουλάχιστον όσα περισσότερα μπορούσα. Αρχικά ξεκίνησα με το πώς αναπτύσσεται το έμβρυο ανά εβδομάδα (είχα βρει ενδιαφέρουσες σελίδες σε ελληνικά και ξένα σάιτ  ) αν και αυτό που σε ενδιαφέρει αρχικά είναι να συνειδητοποιήσεις ότι πλέον δεν είσαι μόνη σου, ότι μέσα σου μεγαλώνει και ένα τόσο δα μικρό σποράκι που σιγά σιγά αναπτύσσεται και παίρνει μορφή και γίνεται μωράκι και ύστερα παιδάκι  και ξαφνικά ενήλικας , όπου εκεί δεν έχεις γνώμη και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι δίπλα (σιωπηλά)  του σε ότι αποφασίσει!
Επίσης προσπαθούσα να είμαι ενήμερη για την διατροφή (να τρώω όσο πιο υγιεινά μπορώ) μέχρι το τι καρότσι θα πάρουμε ρουχαλάκια, κρεβατάκι και τα τοιαύτα (τα κλασσικά που κοιτάμε όλες οι μαμάδες  όταν μπαίνουμε  σ' αυτή τη διαδικασία ) και κάπως έτσι κατέληξα να διαβάζω και διάφορα μπλόγκ άλλων μαμάδων…(τότε βέβαια αυτή η ιδέα ούτε καν υπήρχε ούτε καν μου πέρναγε από το μυαλό να δημιουργήσω  μπλόγκ, το δικό μου μπλόγκ).
Αφού γεννήθηκε ο Τζώρτζης,  κάποια στιγμή ενώ θήλαζε (ατέλειωτες ώρες θηλασμού οπότε πολύς χρόνος για σκέψη ) μου πέρασε σαν ιδέα… έτσι όπως μου ήρθε όμως μου φύγε, μετά όμως μου ξανάρθε και μετά πάλι μου έφυγε και γενικά πηγαινοερχόταν  ( σας ζάλισα  ) τελικά σφηνώθηκε στο μυαλό μου και έμεινε εκεί! Και τελικά ήρθε η ώρα που η ιδέα μου υλοποιήθηκε ( so happy ).
Σκοπός λοιπόν δημιουργίας του μπλόγκ δεν είναι ένας …  ο πρωταρχικός όμως είναι η καταγραφή διαφόρων  γεγονότων που αφορούν το παιδί μου ( και όχι μόνο )  έτσι ώστε κάποια στιγμή αργότερα μεγαλώνοντας να ανατρέχουμε στα παλιά, αναπολώντας τις στιγμές να σχολιάζουμε πως περνάγαμε και να γελάμε. Τελικά αυτό δεν είναι που έχει σημασία;  Να περνάς και να νιώθεις όμορφα με ανθρώπους που αγαπάς και σ’ αγαπάνε (ίσως κλισέ, μα πόσο αληθινό).
Ο τίτλος του μπλόγκ προήλθε από  το γεγονός ότι βασικό στόχος και σκοπός (αυτό που έχω στο δικό μου μυαλό ,ελπίζω αργότερα να μην λοξοδρομήσω ) είναι να μεγαλώσω ένα παιδί ελεύθερο που να έχει το δικαίωμα της  επιλογής το ίδιο (στα όρια του επιτρεπτού φυσικά) και ας κάνει λάθη, εξάλλου  γι‘ αυτό το λόγο υπάρχουν και τα λάθη…  να  διαμορφώσει τη δική του προσωπικότητα  μέσα από τα λάθη που  ‘’το ίδιο επέλεξε να κάνει’’ και  εγώ να είμαι εκεί να του προσφέρω την βοήθεια μου όποτε χρειαστεί ή όποτε μου την ζητήσει. Εξού λοιπόν και το free (που σημαίνει ελεύθερος) όπου τυγχάνει επίσης να είναι και το όνομα μου ( Ελευθερία ). To miss  (που σημαίνει δεσποινίδα είναι για τσαχπινιά αλλά έτσι μου αρέσει να χαρακτηρίζω και τον εαυτό μου. Και το mommy (που εδώ και αιώνες υποδηλώνει τη φύση μας ) δηλώνει τον νέο μου ρόλο! Γιατί πριν ήμουν απλά η Missfree…πλέον είμαι η MissfreeMommy και είμαι τόσο χαρούμενη γι’ αυτό. Δεν μπορώ να συγκρίνω το πριν με το μετά, είναι δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι και είμαι ευγνώμων που τους έχω ζήσει και τους δύο!
Το γεγονός ακόμη ότι έρχεσαι σε επαφή με άλλες μαμάδες  οι οποίες ξεδιπλώνουν μέσα από εδώ ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτούς τους  μοιράζοντας σκέψεις ,άγχη, αγωνίες, μαγειρικές , πάρτι, ιδέες,  την καθημερινότητα τους  και πολλά περισσότερα σε κάνει να αισθάνεσαι πιο όμορφα νιώθοντας ότι έχεις πολλούς συνοδοιπόρους  σ' αυτό το δύσκολο αλλά ταυτόχρονα τόσο ευχάριστο γλυκό τρυφερό και μυρωδάτο γεμάτο αγκαλιές ,κόσμο της μητρότητας!
Μέσα από εδώ καταθέτουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας των σκέψεων και των ιδεών μας  τα οποία μπορεί να φανούν χρήσιμα σε κάποιους, άλλοι πάλι μπορεί απλά να τα διαβάσουν χωρίς να πάρουν κάτι και σε μερικούς μπορεί να είναι απλά αδιάφορα… δεν έχει σημασία, γι' αυτό εξάλλου και ο καθένας είναι μοναδικός και ξεχωριστός για να αντιλαμβάνεται τα πάντα με τον δικό του μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο!

 Φιλιά!!!


(πηγή φωτογραφίας : google search)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips