Σελίδες

Menu

2.9.17

Ιnterview: Με την αγαπημένη Ελισάβετ Παντζαρίδου….( Elisabeth boo )


Το Φθινόπωρο έκανε δυναμικά την εμφάνιση του και εμείς, μετά τις  στιγμές χαλάρωσης και ανεμελιάς στη διάρκεια του καλοκαιριού σας καλωσορίζουμε με κάτι πολύ όμορφο...

Καταρχήν να πω, πως είμαι πολύ ενθουσιασμένη που φιλοξενώ στο μπλόγκ αυτό το γλυκό κορίτσι! Μια αέρινη παρουσία που ξεχώρισε με το μοναδικό της ταλέντο αλλά και τον μοναδικό της λόγο! Ο λόγος της σε μαγεύει… παίρνει μια εικόνα και πλάθει την δική της ιστορία… και έχει πλάσει πολλές ιστορίες για πολλούς μικρούς ήρωες, όπου ο καθένας κάνει το δικό του ταξίδι μέσα από τις μαγικές εικόνες και λέξεις που τις αποδίδει πάνω στο χαρτί τόσο μα τόσο εξαιρετικά…

Ο λόγος φυσικά για την Ελισάβετ Παντζαρίδου ή αλλιώς Elisabeth boo. Η οποία σε κάθε της βιβλίο γίνεται η ίδια και εικονογράφος πέρα από συγγραφέας . Τα little black books ( έτσι τα έχει ονομάσει ) έχουν κάνει θραύση! Διότι το κάθε μικρό αυτό βιβλιαράκι μεταφέρει και μια μοναδική ιστορία όπου κάθε φορά ο ήρωας είναι διαφορετικός!

Κάθε βιβλιαράκι είναι μοναδικό, αυτή τη μοναδικότητα λάτρεψα στην Ελισάβετ!

Τρυπώνει τόσο βαθιά μέσα σε κάθε μικρό της ήρωα, τον κάνει τόσο δικό της και έπειτα με μπογιές βάφει τις σελίδες των βιβλίων και τις γεμίζει με χρώμα και συναίσθημα, δίνει ζωή και σε ταξιδεύει…

Και η Ελισάβετ έχει ζήσει τόσα μοναδικά ταξίδια μέσα από τους λιλιπούτειους ήρωες της.

Τα μικρά της  βιβλιαράκια είναι  πλημμυρισμένα από αγάπη…

Φανταστείτε τι χαρά  παίρνει το κάθε παιδάκι που το βιβλίο γράφει το όνομα του και όλες οι σελίδες αντικατοπτρίζουν τον ίδιο του τον εαυτό!

Θα σταματήσω όμως κάπου εδώ για να δώσω χώρο στην απολαυστική της ΄΄συνέντευξη΄΄ γιατί αλλιώς μπορώ να συνεχίσω γράφοντας πολλά ακόμα. Και το εξαιρετικό της υπόθεσης ξέρετε ποιο είναι; Δεν την έχω γνωρίσει από κοντά ( ευελπιστώ κάποια στιγμή να γίνει ) και παρ όλα αυτά από την πρώτη στιγμή μου έβγαλε μόνο θετικές σκέψεις και με κέρδισε!

1) Καταρχάς, πες μας λίγα λόγια για την Ελισάβετ!

Η Ελισάβετ που λέτε είναι μια μαμά, μια εργαζόμενη μαμά, 2 ζουζουνιών που πάτησε τα 30 το Δεκέμβρη κι έκανε μια υπόσχεση σβήνοντας το γενέθλιο κεράκι της. Εκεί, συντροφιά με φίλους, τον Θοδωρή και 2 ζευγάρια μικρά χειλάκια να σβήνουν μαζί μου το κερί, υποσχέθηκα στο κορίτσι που μεγαλώνει κι έφτασε τα 30 να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα!


2) Έχει γίνει ένας πανικός στον προσωπικό σου λογαριασμό στο Instagram με τα περιβόητα ΄΄μικρά μαύρα βιβλιαράκια΄΄. Θες να μας μιλήσεις σχετικά με αυτά;

Τα βιβλιαράκια μου τα ετοιμάζουν ο Νίκος κι η Ράνια στο καλλιτεχνικό βιβλιοδετείο τους (χειροποίητο από την πρώτη βελονιά ως την τελευταία πινελιά τους!). 
Μέσα στις σελίδες του ζωγραφίζω στο χέρι όμορφες εικόνες για τον μικρό μου ήρωα και μένουν εναλλάξ κενές σελίδες για να συμπληρώσει το ίδιο μεγαλώνοντας ή μαμά με τον μπαμπά τα μελλοντικά του κατορθώματα, την πρώτη του ζωγραφιά, το εισιτήριο από την αγαπημένη του θεατρική παράσταση, ένα λουλουδάκι που αγάπησε σε μια εκδρομή ή μια φωτογραφία με την πιο αστεία του γκριμάτσα! 
Είναι εξάλλου ένα βιβλίο που μεγαλώνει μαζί με τον μικρό του ήρωα! 
Στη μέση του βιβλίου φτιάχνω ένα μικρό παραμύθι με ήρωα το ίδιο το παιδάκι και τα κατορθώματά του! 
Για να γίνει αυτό, ζητάω από κάθε μαμά να μου ετοιμάσει ένα μικρό βιογραφικό για τον μικρό της ήρωα! 
Τις σκανταλιές και τα παιχνίδια τους, τα όνειρα του και τα τεράστια (ή όχι και τόσο τεράστια) κατορθώματα, μέρη που αγαπούν να κάνουν εκδρομές και φανταστικά παιχνίδια με τον μπαμπά πριν πέσουν για ύπνο, τι του αρέσει να τρώει εκτός από τη λατρεμένη σοκολάτα και με τι ξεκαρδίζεται στα γέλια! 
Κάθε τι που θέλει η μαμά κι ο μπαμπάς να αναφέρεται μέσα στην ιστοριούλα του μπορεί να το γράψει στο μικρό βιογραφικό. 
Είναι τόσο μοναδικό αυτό το βιβλίο όσο μοναδικό και ξεχωριστό είναι το κάθε παιδί! 
Κι η χαρά μου, που μπορώ και γνωρίζω τόσο όμορφες ιστορίες, μοιάζει με ένα λευκό συννεφάκι σε καταγάλανο ουρανό έτοιμο να πετάξει δισεκατομμύρια πυροτεχνήματα από χαρά! 


3) Πως γεννήθηκε η ιδέα αυτή;

Ανέκαθεν έφτιαχνα βιβλιαράκια, κάρτες, κι άλλες κάρτες και χειροποίητα δώρα στα μικρά μου! Κι η λάμψη στα μάτια τους φούντωνε το ανεκπλήρωτο όνειρο μέσα μου που μου ψιθύριζε στο αφτί ''τι καλά να χαίρονταν έτσι κι άλλες μαμάδες και μπαμπάδες με τα μικράκια τους!''


4) Πες μας έναν ήρωα τον οποίο έχεις ξεχωρίσει στις ιστορίες σου!

Η Μυρτώ είναι η 1η μου μικρή ηρωίδα υπερδραστήρια και καταφερτζού με μια λάμψη μοναδική, τον Δημήτρη- Γεράσιμο η μαμά κάθε βράδυ τον νανουρίζει με το ολόδικο τους νανούρισμα, η Κωνσταντίνα παίζει με το μικρό της σκυλάκι, ενώ η Αφροδιτούλα τραβάει τα αφτιά του μικρού της σκύλου, ο Δημήτρης λατρεύει το μικρό κόκκινο αυτοκινητάκι του,η Μαρία παίζει ολημερίς με τις δίδυμες μικρές αδερφές της, η Αναστασία είναι μια μικρή κοκέτα, η Άννυ έχει ήδη μεγάλη συλλογή από τσαντάκια, ο Νικόλας - Μιχαήλ ξέρει όλους τους πλανήτες και του αρέσει το διάστημα ενώ η Ελπίδα δήλωσε πως δε θέλει να μεγαλώσει ΠΟΤΕ! Τα διδυμάκια Βαγγέλης και Μιχάλης είναι αχτύπητοι στα νάζια όταν θέλουν μπισκότα, ο Τζώρτζης κάνει τις πιο όμορφες βόλτες με τη μαμά και τον μπαμπά και χαζεύει τα τρένα που περνούν, ο μικρός Νικόλας σκαλίζει τα ντουλάπια που αφήνει η μαμά ανοιχτά κι ανακαλύπτει θησαυρούς! Ο Δημήτρης είναι τενίστας τρομερός και προσπαθεί να γίνεται όλο και καλύτερος κάθε φορά! Η Ειρήνη είναι μια μικρή βιβλιοδέτης / βοηθός του μπαμπά και της μαμάς, ο πιο μικρός μου ήρωας ο Μάνος πριν λίγες μέρες έδωσε το πρώτο φιλί στη μαμά, ο Μάξιμος λατρεύει τα Lego του, τα πειράματα και τις νυχτερίδες! Ο μικρός Έβαν θα γίνει μουσικός σαν τον μπαμπά όταν μεγαλώσει κι η Δανάη τρελαίνεται να μιλάει με τον παππού της στο τηλέφωνο και να του εξιστορεί τα κατορθώματά της! Η Κωνσταντίνα έχει μεγάλη αγάπη στον Πήτερ Παν ενώ η Κατερίνα κι η Μελάνια είναι δυο μικρές φιλεναδίτσες όλο νάζι και σκέρτσο που στολίζουν με χαμόγελα και χαρούμενες φωνές τις μέρες του μπαμπά και της μαμάς!
Κάθε φορά που ετοιμάζω ένα βιβλίο, δένομαι με τον μικρό μου ήρωα! 
Μην τους βλέπεις μικροκαμωμένους, κουβαλούν τεράστια αγάπη, επιμονή και όρεξη για γνώση και πειράγματα!




5) Περιέγραψε μας τον χαρακτήρα-ήρωα που θα είχε η Ελισάβετ σε ένα από αυτά τα μικρά μαύρα βιβλιαράκια.

Το little black book της Ελισάβετ θα μιλούσε για μια σούπερ ηρωίδα με κάπα και ξυλομπογιές στις τσέπες! Θα έμενε σε δενδρόσπιτο και θα ζωγράφιζε ακούγοντας την αγαπημένη της μουσική υπό το φως των αστεριών! Α ναι, θα έπινε με κίτρινο καλαμάκι την δροσιστική λεμονάδα της κόρης της!


6) Μετέφερε μας σε ένα μαγικό μέρος στο οποίο θα ήθελες να ζεις!

Τις Δευτέρες θέλω να μένω στις Ελβετικές Άλπεις ανοιξιάτικη εποχή που ανθίζουν τα καταπράσινα λιβάδια και ακούς παιδικές χαρούμενες φωνές. 
Τις Τρίτες θέλω να μένω στην έρημο Σαχάρα και να κάνω τα αμμόλουτρα μου.
Τις Τετάρτες θέλω να μένω σε ένα ελληνικό νησάκι και να χάνομαι μέσα στα καλντερίμια με παγωτό χωνάκι στο χέρι.
Τις Πέμπτες θέλω να μένω σε ένα ιγκλού και ένας Εσκιμώος να παίζει με τη φώκια του και να μου ψήνουν ψαράκι
Τις Παρασκευές πρέπει να μένω σπίτι μου γιατί είμαι γυρουλού και πρέπει να βάλω πλυντήριο.
Ενώ τα Σαββατοκύριακα θέλω να μένω σε ένα μεγάλο αερόστατο με μαξιλάρες αναπαυτικές και σπιτική μηλόπιτα να φωτογραφίζω τοπία
  

7) Στις ιστορίες σου υπάρχει κάποιος ήρωας που παίρνει τον ρόλο του κακού;

Στις ιστορίες μου, πρωταγωνιστής είναι ο εκάστοτε μικρός μου ήρωας και τα κατορθώματά του! Προσπαθώ με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά, της νονάς ή της νταντάς να εξιστορήσουμε τα κατορθώματά του, τις αταξίες και τα όνειρα του με παιχνιδιάρικο τρόπο ! Δεν υπάρχει κάποιος δόλιος που να θέλει να αναλάβει τον ρόλο του κακού! Τον αφήσαμε να κάνεις τις ζαβολιές του στις σελίδες άλλων βιβλίων.


8) Ποια είναι τα μελλοντικά σου όνειρα για τα ΄΄μικρά μαύρα βιβλιαράκια΄΄. 

Τα βιβλιαράκια ξεκίνησαν σαν ένα δώρο αγάπης στην μικροσκοπική Μυρτώ, κόρη της φίλης μου της Μαρίας (aka shabby mommy) και μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram με σύστησε στο κοινό της. Από τότε λαμβάνω τρομερή αγάπη από μαμάδες και γνωρίζω ιστορίες μικρών και μεγάλων ηρώων! Προσεχώς ετοιμάζω και little black books για κάτι ζευγαράκια μες στα μέλια και σορόπια, που θέλουν να αποκτήσουν κι αυτά το δικό τους βιβλίο αγάπης. 


9) Μίλησες μας για το τρίπτυχο: σύζυγος-μαμά-νοικοκυρά. Πόσο εύκολο είναι και πως μπορείς να τα συνδυάσεις αρμονικά;

Τα μικρά μου βιβλιαράκια τα ζωγραφίζω όταν ο μικρός παίζει δίπλα μου Playmobil, ή όταν η κόρη μου κάνει εξάσκηση στην κιθάρα και το πιάνο. Ζωγραφίζω όταν είμαι στο ωδείο και περιμένω τον μικρούλη να τελειώσει το solo drums ή όσο ψήνεται η σπανακοτυρόπιτα στο φούρνο! Προσπαθώ να μη θυσιάζω στιγμές με τα παιδιά μου και να βρίσκω κενές ώρες να ζωγραφίζω, είναι ακατόρθωτο πολλές φορές, αλλά δεν πτοούμαι, είναι κάτι που αγαπώ πολύ (αν και δε γλιτώνω τις ξαφνικές επιθέσεις για παιχνίδι!) Κυρίως όμως δουλεύω όταν κλείσουν τα μικρά ματάκια μετά από νανουρίσματα και παραμύθια (λίγο πριν κλείσουν και τα δικά μου δηλαδή). 


10) Το elisabeth boo πως προέκυψε;

To boo που με ακολουθεί, κρύβει μια μικρή μου αλήθεια! Όταν ήμουν έγκυος στην κόρη μου, σαν λάτρης των παραμυθιών και παιδικών ταινιών της Disney, πέρασα 9 μήνες βλέποντας παιδικές ταινίες! Μία απ αυτές ήταν κι η μικρή boo με τους φίλους της τους μπαμπούλες που κατάφεραν να αποδείξουν ότι τα παιδικά χαμόγελα είναι η κινητήριος δύναμη σε αυτό τον κόσμο (και στον μπαμπουλόκοσμο προφανώς). Με τα σχεδιαστικά τους μέσα έφτιαξαν έναν μικρό κοριτσίστικο αεικίνητο χαρακτήρα, παιχνιδιάρικο και ζουζουνιάρικο, την μικρή boo, που συγκέντρωνε όλα αυτά που ήθελα να έχει η μικρή μου κόρη σαν προίκα! Με το ψευδώνυμο μου, την κουβαλώ μαζί μου παντού! Και τα μικρά βιβλιαράκια μου στα μικρά μου παιδιά την χρωστώ. 
Μου μαθαίνουν πως με τα χαμόγελα τους ομορφαίνει η πλάση ολόκληρη! 


11) Τα βιβλιαράκια της φιλίας που έχω δει σε κάποιες φωτογραφίες τι ακριβώς είναι;
     
Τα βιβλιαράκια φιλίας ξεκίνησαν από ένα παιδικό party της κόρης μου κάποια χρόνια πριν. Είναι τοσοδούλικα βιβλία 6-8 σελίδων με χαρτόνια και δεμένα με κορδέλες που τα φτιάξαμε σε δωράκι για τις μικρές μας καλεσμένες. Να τους μαρτυρήσουμε πως η ευτυχία κρύφτηκε σε μια μικρή τους ζωγραφιά, πίσω από το κάθισμα του αυτοκινήτου μετά από μια οικογενειακή εξόρμηση, μέσα στην αγκαλιά της μαμάς και στα παιχνίδια με τους φίλους στην αυλή. Την άλλη φορά τα βιβλιαράκια της φιλίας μας μίλησαν για την ομορφιά των φίλων και τα μοίρασε μια μικρούλα στις καλεσμένες της. Και τα χαμόγελα τους έλαμψαν εκείνο το απόγευμα κι αγαπήθηκαν ακόμη πιο πολύ! Όλες οι φωτογραφίες ανήκουν στο προσωπικό αρχείο της Ελισάβετ και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!


Την Ελισάβετ μπορείτε να την βρείτε:
  • στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook
  • στη σελίδα της στο Facebook
  • στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram
Όλες οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό αρχείο της Ελισάβετ...

Χαμογελαστό, γλυκό κορίτσι, σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για αυτά τα οποία μοιράστηκες μαζί μας!!!
Συνέχισε να μας ταξιδεύεις με τις μοναδικές ιστορίες σου!


Εύχομαι έναν όμορφο δημιουργικό μήνα !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips