Σελίδες

Menu

25.3.16

1st Birthday Τζώρτζη : Η οικογένεια των ελεφάντων σας καλωσορίζει στο πάρτι για να γιορτάσουμε!!!!


   Το Νοέμβριο που μας πέρασε ήταν τα πρώτα γενέθλια του Τζώρτζη (βέβαια έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε αλλά δεν μπορούσα να ανεβάσω νωρίτερα την ανάρτηση γιατί τότε δεν υπήρχε το μπλόγκ και έπειτα όλο έλεγα να την ανεβάσω αλλά όλο και κάτι προηγούνταν, οπότε νομίζω ήρθε η ώρα).

Ήξερα φυσικά ότι η ημέρα των γενεθλίων θα είναι καθημερινή αλλά ήθελα το πρώτο κεράκι να το σβήσουμε επίσημα εκείνη την ημέρα.


  Αρχικά ξεκίνησα με το θέμα του πάρτι και μολονότι μας αρέσει οικογενειακώς  το παιδικό τραγούδι ΄΄το ελεφαντάκι ΄΄ (του Φοίβου Δεληβοριά) κατέληξα σχεδόν αμέσως στο θέμα μας. Από εκεί και πέρα συνέχισα με τα χρώματα. Ένα από τα χρώματα που μου αρέσει πολύ (και το είχα και στο γάμο) είναι το mint, το χρώμα της μέντας. Αυτό φυσικά που θα συνόδευε το χρωματικό συνδυασμό είναι το γκρι  (το χρώμα του ελέφαντα ). Οπότε στο δικό μου μυαλό όλα θα είχαν να κάνουν με mint – γκρι - λευκό… έτσι το φανταζόμουν. Οι ετοιμασίες ξεκίνησαν σχεδόν τρείς εβδομάδες πριν και φυσικά ήταν μεταμεσονύκτιες (την ώρα που το παιδί κοιμότανε και με διαλλείματα για να θηλάσουμε).
  Ξεκίνησα λοιπόν να κάνω έρευνα μέσω ίντερνετ  για να βρω τα υφάσματα που θα ταίριαζαν με το concept που είχα στο μυαλό μου. ‘Ήθελα να βρω chevron υφάσματα σε γκρι και mint απόχρωση. Τελικά κατάφερα να βρω μόνο σε γκρι και στο  mint, το μόνο που βρήκα το οποίο θα ταίριαζε, ήταν με σχέδιο αστέρια.

Η πρόσκληση

Σειρά είχαν οι προσκλήσεις. Ζήτησα λοιπόν από τα κορίτσια που με βοήθησαν στη βάφτιση να μου εκτυπώσουν τις προσκλήσεις με το κείμενο που είχα σκεφτεί για το 1ο πάρτι του Τζώρτζη.



Η διακόσμηση

  Σχετικά με την διακόσμηση του χώρου είχα σκεφτεί να κάνω διάφορα αλλά τελικά αυτά που κατάφερα ήταν ένα banner  με το happy birthday το οποίο και κρέμασα πάνω από τον μπουφέ, ένα χάρτινο ρολόι όπου στη θέση  κάθε αριθμού απεικονιζόταν και μια φωτογραφία του Τζώρτζη από την γέννηση του μέχρι ενός χρόνου και στη μέση κρέμασα τον αριθμό ένα.



Στην είσοδο της πόρτας κρέμασα ένα καλωσόρισμα με φόντο ίδιο με αυτό της πρόσκλησης.



 Στον διάδρομο, βγαίνοντας από το ασανσέρ κόλλησα δύο μεγάλους ελέφαντες ( στη σχεδίαση με βοήθησε η καλή μου ξαδέρφη και την ευχαριστώ ) όπου ο καθένας,  πάνω στην μουσούδα του, μετέφερε και ένα μήνυμα… ‘’ Η οικογένεια των ελεφάντων σας καλωσορίζει στο πάρτι για να γιορτάσουμε’’ στα  δεξιά του διαδρόμου και ‘’ Σας ευχαριστούμε που ήρθατε καλό σας βράδυ ‘’ στα αριστερά.



 Και κάπου εκεί μου ήρθε η ιδέα να κολλήσω στο πάτωμα πατημασιές ελεφάντων ( για να μπούμε για τα καλά στον ρόλο μας ) έτσι λοιπόν από την πόρτα του ασανσέρ μέχρι την πόρτα της εισόδου του σπιτιού υπήρχαν πατημασιές ελεφάντων. Μου άρεσε πολύ και η αλήθεια είναι ότι τα άφησα για αρκετές μέρες διότι μου έφτιαχνε το κέφι κάθε φορά που έβγαινα ή έμπαινα στο σπίτι. Όπως επίσης και ο Τζώρτζης τα χάζευε και μου τις έδειχνε, στο τέλος φυσικά τις ξεκολλήσαμε παρέα…


Στον μπουφέ κρέμασα και ένα banner που έγραφε ‘’ I am 1 ‘’


  Και για να κλείσω με την διακόσμηση του χώρου, σε κυκλικά χαρτόνια (σαν μπαλόνια ) έγραψα διάφορες εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες για τους ελέφαντες  ( που ζούνε, με τι τρέφονται, βάρος  κ.ο.κ  ).


 Το τραπέζι καλωσορίσματος των ελεφάντων ( έτσι το ονόμασα )

  Πάνω στο τραπέζι είχα δύο χάρτινους ελέφαντες, ο ένας έγραφε ‘’κάνε μια ευχή ‘’  και ο άλλος ‘’πάρε το δώρο σου’’ . Για τις ευχές δεν χρησιμοποίησα κάτι έτοιμο αλλά έκοψα πολλά μικρά ελεφαντάκια  όπου στο πάνω μέρος έκανα μια τρύπα με το περφορατέρ και στο τέλος τα έδεσα όλα με μια κορδέλα (αφού είχαν γραφτεί οι ευχές ). Μου άρεσε σαν αποτέλεσμα ( αν και στην αρχή δίστασα να υλοποιήσω την ιδέα μου ).



Δώρα παιδιών

  Το δώρο αποφάσισα από την αρχή ότι θα είναι ελεφαντάκι. Στην αρχή σκεφτόμουν να αγοράσω κάτι έτοιμο αλλά τελικά κατέληξα να είναι χειροποίητο. Ανασκουμπωθήκαμε λοιπόν, εγώ για τα υλικά και η μάμα μου για το ράψιμο ( μου είχε ράψει παλαιότερα  και κάποια  στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο ) το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, ήταν πολύ χαριτωμένα τα ελεφαντάκια μας  (τα χρώματα φυσικά ήταν σε γκρι-mint ).




Η τούρτα και ο μπουφές

  Σχετικά με την τούρτα είχα καταλήξει εξ αρχής. Την υλοποίηση της ανέλαβε η μαμά μου ( ήθελα εγώ να την φτιάξω αλλά με τον Τζώρτζη στα πόδια μου λιγάκι δύσκολο έως και ακατόρθωτο ). Από εμφάνιση ήταν τέλεια, στην  γεύση επίσης πολύ καλή.



Ο μπουφές περιείχε διάφορα καλούδια, γλυκές πίτες , μπουρεκάκια μελιτζάνας, καναπεδάκια, πίτσα, κεφτεδάκια, σαλάτες , τορτίγιες και ατομικό τσίζκεικ (ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κάτι ). Επίσης υπήρχαν χυμοί για τα παιδιά και καφές ή τσάι για τους μεγάλους. Την ιδέα για την διακόσμηση των μπουκαλιών-κανατών την είδα από την αγαπημένη Ασπασία σε ένα από τα υπέροχα πάρτι .



Τα κουταλοπίρουνα τα έβαλα σε κουτιά του καφέ, τα οποία έντυσα με γκρι χαρτόνι, έβαλα μια κορδέλα και topper.


  Οι φωτογραφίες βέβαια δεν ότι και ότι καλύτερο, αφού κάποιες από αυτές έπρεπε να βγουν τελευταία στιγμή, ο καιρός έξω ήταν μουντός και ο φωτισμός επίσης.
  
  Σημ: είχα φτιάξει και τρία καπέλα, για το μικρό ελεφαντάκι, τον μπαμπά ελέφαντα και την μαμά ελεφαντίνα, για να τα φορέσουμε την ώρα που θα σβήναμε το κεράκι αλλά στον πανικό και στο τρέξιμο της μέρας φυσικά το ξέχασα, το θυμήθηκα αφού είχαν φύγει οι καλεσμένοι και τα φορέσαμε για τις καθιερωμένες μηνιαίες φωτογραφίες αλλά και στο smash-cake που ακολούθησε λίγες μέρες μετά αφιερωμένο μόνο στο μικρό μου ελεφαντάκι ( δεν έπεσε με τα μούτρα φυσικά καθότι δεν είμαστε λάτρεις του φαγητού αλλά και του γλυκού  ) παρά μόνο τα έκανε ολίγον τι χάλια και αυτό είναι που μου άρεσε.

  Το ευχαριστηθήκαμε ιδιαίτερα, παρόλη την κούραση και το ξενύχτι. Εξάλλου μέσα  από τα μάτια του παιδιού μου έγινα και εγώ παιδί ( θυμήθηκα τα δικά μου παιδικά χρόνια που έσβηνα το κεράκι και το πόσο χαρούμενη ένιωθα αλλά και το πώς περίμενα αυτή τη μέρα, την δική μου ξεχωριστή μέρα ).
Σε ευχαριστώ καρδιά μου για όλα αυτά τα πρωτόγνωρα συναισθήματα που μου έδωσες την ευκαιρία να νιώσω από την στιγμή που μπήκες στη ζωή μου.

  Απλά σ’αγαπώ !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips