Σελίδες

Menu

22.11.16

Το πρώτο μου δώρο με αγάπη!!!


Τον επόμενο μήνα το Missfreemommy κλείνει έναν χρόνο!!! Πότε πέρασε κιόλας… ούτε που το κατάλαβα!!! Ένας ολόκληρος χρόνος γεμάτος εμπειρίες, γνωριμίες (διαδικτυακές), ιδέες, εμπνεύσεις, δημιουργία… και είμαι πολύ χαρούμενη για το συγκεκριμένο γεγονός!!! Για το λόγο αυτό θέλησα να κάνω ένα προσωπικό  δώρο το οποίο να είναι εμπνευσμένο από εμένα!


Έτσι λοιπόν αφού η πρώτη μου ανάρτηση, και συνάμα τα γενέθλια του Missfreemommy, έγινε σε χριστουγεννιάτικο mood και συν το γεγονός ότι λατρεύω την περίοδο των Χριστουγέννων δεν θα μπορούσε το δώρο  μου να μην είναι μέσα σε αυτό το κλίμα !!!

Αυτό που σκέφτηκα πρώτα ήταν ότι θα ήθελα να είναι κάτι που να παραπέμπει και να συμβολίζει τα Χριστούγεννα και έπειτα πώς θα ήθελα να έχει και λίγη ‘’λάμψη‘’ ( κάτι που χαρακτηρίζει όλη την περίοδο των Χριστουγέννων ).

Οπότε, για να μην σας κρατάω άλλο σε αγωνία, το δωράκι μου θα είναι ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι που λάμπει φωσφορίζει στο σκοτάδι!!!  Την υλοποίηση ανάλαβε η αγαπημένη Μάρθα από το marthablogging και το 3dtimes.
Αν θέλετε μπορείτε να μπείτε στη σελίδα τους εδώ και εδώ και να ρίξετε μια ματιά… οτιδήποτε έχετε φανταστεί μπορεί να πάρει μορφή!!!

Σας χαρίζω λοιπόν αυτό το χριστουγεννιάτικο δεντράκι με όλη μου την αγάπη ευχόμενη ο καινούριος χρόνος να φέρει στον καθένα υγεία και αυτό που πραγματικά επιθυμεί!!!



Αν θέλετε να το κερδίσετε μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο διαγωνισμό που τρέχει μέσω instagram εδώ ακολουθώντας τα βήματα κάτω από τη φωτογραφία!

Όροι Συμμετοχής
  1. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνον οι κάτοικοι Ελλάδας.
  2. Μπορείτε να δηλώσετε μόνο μια συμμετοχή ανά λογαριασμό instagram .
  3. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 02/12/16 τα μεσάνυχτα.
  4. Ο/Η τυχερός/ή  θα αναδειχθεί μετά από κλήρωση ( μέσω του random.org ) και το όνομα θα ανακοινωθεί στον προσωπικό μου λογαριασμό στο instagram. Επίσης θα στείλω και μήνυμα στον τυχερό/ή για να μου στείλει τα στοιχεία αποστολής. Σε περίπτωση που σε διάστημα 3 ημερών δεν απαντήσει η κλήρωση θα επαναληφθεί!
  5. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν ΜΟΝΟ τo Missfreemommy.
  6. Το δώρο δεν ανταλλάσσεται με χρηματικό ποσό.
  7. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφήσετε κάποιο σχόλιο κάτω από την συγκεκριμένη ανάρτηση μπορείτε φυσικά να το κάνετε αλλά δεν θα μετρά ως συμμετοχή στην κλήρωση.
  8. Για οποιαδήποτε απορία ή σχόλιο μη διστάσετε να με ρωτήσετε αφήνοντας το σχόλιο σας!


Καλή επιτυχία σε όλους!!!




---------------------------------------------- Giveaway Update 05/12/16 --------------------------------------

Ο διαγωνισμός του missfreemommy έληξε!!! Η τυχερή νικήτρια είναι η 
Μαρία Στόλη απο το mynonboringworld


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips