Σελίδες

Menu

16.11.16

Χρόνια πολλά μικρό μου αστεράκι !!!




   Σαν σήμερα πριν δύο χρόνια ήρθες στον κόσμο μου και τον άλλαξες ολοκληρωτικά!!!

   Με κοίταξες με τα υπέροχα τεράστια φωτεινά ματάκια σου δείχνοντας μου πως τίποτα άλλο δεν μπορεί να συγκριθεί μ’αυτό το θαύμα!!! Το θαύμα της ζωής!!!

   Μεγαλώνεις και κάθε μέρα που περνάει βρίσκω έναν ακόμη λόγο για να σ’αγαπώ   περισσότερο… κάπως μαγικά, με έκανες να αλλάξω τρόπο σκέψης και αντίληψης των πραγμάτων!!!

   Παρατηρείς τα πάντα και ‘’ρουφάς’’  οτιδήποτε κινείται στο οπτικό σου πεδίο αστραπιαία!!! Μαθαίνεις απίστευτα γρήγορα και είσαι πάντα έτοιμος για εξερεύνηση!!!
 Το γέλιο σου το αγαπώ, είναι τόσο καθαρό... και το βλέμμα σου με ταξιδεύει!!!

   Θέλω και θα προσπαθήσω να σου δημιουργώ, υπέροχες, μοναδικές, ξεχωριστές αναμνήσεις!!! Δε θα πώ πολλά αλλά θα προσπαθήσω να κάνω...

   Σε ευχαριστώ για όλα όσα μου διδάσκεις καθημερινά!!! Και πίστεψε με, είναι αρκετά!!!

   Χρόνια πολλά, χρόνια μοναδικά και αξέχαστα γλυκό μου πλάσμα!!!

    Απλά...

   Σ’αγαπώ ….


   Η μαμά σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips