Σελίδες

Menu

8.5.17

Beauty tips: Οι θαυματουργές ιδιότητες που κρύβει το έλαιο ροδιού amygdalea!


Το έλαιο ροδιού είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και ακριβότερα έλαια στον κόσμο και αυτό γιατί οι ιδιότητες που σου προσφέρει είναι  πραγματικά μοναδικές!
Εγώ τα τελευταία πέντε χρόνια σχεδόν, έχω μια λατρεία για τον κόσμο των βοτάνων και των αιθέριων ελαίων ειδικότερα.

 Όλο αυτό ξεκίνησε όταν συνειδητοποίησα πως οι κρέμες εμπορίου που χρησιμοποιούσα δεν έδιναν κάτι στην επιδερμίδα μου  ( η οποία είναι λιπαρή και με τάση ακμής ) έτσι λοιπόν ψάχνοντας και διαβάζοντας πολύ στράφηκα στα προϊόντα που μας προσφέρει η φύση.

 Άρχισα να κάνω διάφορες μάσκες-συνταγές μόνη μου και να βλέπω αποτέλεσμα το οποίο με ικανοποιούσε. Μέχρι και σεμινάρια είχα κάνει και μπορούσα πλέον άνετα να κάνω τα δικά μου καλλυντικά για το δικό μου πρόσωπο χρησιμοποιώντας πολύ καλές πρώτες ύλες… αλλά από την εγκυμοσύνη και μετά σταμάτησα διότι δεν διέθετα τον χρόνο που έπρεπε και φυσικά υπήρχαν άλλες προτεραιότητες.

Βέβαια τον τελευταίο καιρό όλο και κάτι κάνω οπότε το έλαιο ροδιού που ήρθε στα χέρια μου, ύστερα από την συνάντηση που είχα με τις μαμάδες-bloggers ( σας είχα μιλήσει εδώ ) ήταν ότι έπρεπε για να μου θυμίσει τις παλιές εποχές. Το γεγονός δε ότι ήμουν από τις πρώτες που δοκίμασα το έλαιο ροδιού της εταιρίας amygdalea με κάνει διπλά χαρούμενη.

Το έλαιο ροδιού προέρχεται από την επεξεργασία των σπόρων του φυτού Punica Granatum Linn το γνωστό μας Ρόδι. Για να παραχθεί μόλις 1 λίτρο ελαίου ροδιού χρειάζονται περίπου 200 κιλά από φρέσκα ρόδια.

Το λάδι ροδιού έχει χαρακτηριστική και αρκετά έντονη μυρωδιά και παρουσιάζει έντονη αντιοξειδωτική δράση. Καταπολεμά αποτελεσματικά τις ελεύθερες ρίζες στην επιδερμίδα και για το λόγο αυτό θεωρείται ένα από τα καλύτερα φυσικά συστατικά για την πρόληψη και την καταπολέμηση των σημαδιών της  γήρανσης.

Πέρα όμως από τις αντιγηραντικές ιδιότητες το έλαιο ροδιού βοηθάει στην ακμή, στην ξηροδερμία αλλά και το λιπαρό δέρμα ( όπως το δικό μου ).

Το συγκεκριμένο έλαιο ροδιού είναι ένα 100% φυσικό προϊόν ψυχρής έκθλιψης  που παρασκευάζεται στην Ελλάδα από σπόρους Punica granatum.



 Αν εξαιρέσεις την έντονη μυρωδιά, λόγω του ότι είναι καθαρό χωρίς προσθήκη φυσικών αρωματικών, εγώ το έχω λατρέψει καθώς δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας και το μόνο σίγουρο είναι πως θα το εντάξω σε κάποια καλλυντική παρασκευή.

Οι τρόποι που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις είναι πολλοί. Εγώ θα σας πω τους δικούς μου…
  • Το απλώνω στην επιδερμίδα του προσώπου μου μετά από καθαρισμό, για ενυδάτωση  ( μπορείτε να το κάνετε το βράδυ και να το αφήσετε να δράσει όλη νύχτα, το πρωί το δέρμα σας θα είναι πιο λαμπερό ) 3 με 4 σταγόνες αρκούν!
  • Το χρησιμοποιώ παράλληλα με την ενυδατική προσώπου ( 2 με 3 σταγόνες  )
  • Ως seroum
  • Με αιθέριο έλαιο λεβάντας





Αν θέλετε να γνωρίσετε περισσότερα για τα προϊόντα της amygdalea μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα τους εδώ αλλά και στο facebook.



Να έχετε μια δημιουργική εβδομάδα…

Φιλιά…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips